Saturday, March 26, 2011

Jom Gilo Camping

( Klik banner untuk lebih jelas di baca )

Bayaran Rm20 untuk Bukan Ahli Persatuan dan RM10 sahaja untuk Ahli Persatuan Rekreasi Daerah Jempol ( PERSIMPOL ). So nak murah . Jom join kami. Daftar sebagai ahli PERSIMPOL. Klik borang ahli. Then kita boleh pergi camping banyak - banyak. Jom relies tension. Jadilah ahli persatuan.

Program Jom Gilo Camping ini akan di buat di Hutan Lipur Serting Ulu sekali sahaja setiap bulan iaitu Sabtu dan Ahad. Ia kira xtvt bulanan selain XPDC yang di rangka oleh persatuan sendiri. Banyak aktiviti menarik menanti anda selain Jom Gilo Camping ini. Just bayar RM10 anda akan di sediakan khemah, tapak khemah, xtvt rekreasi, jurulatih sempoi dan gila - gila, jumpa banyak kawan , boleh lepak2 dengan ahli sambil masak - masak , relax - relax, mandi manda dan boleh mengisi masa lapang di sini. Dicadangkan buat group / team . Satu Team 6 orang . Nanti senang nak duduk dalam khemah dan masak - masak . So jom lepak bersama kami. Call kami untuk daftar camping. Anda pasti seronok camping bersama kami. JOM RELIES TENSION.
SORRY . INI BUKAN KEM MOTIVASI !!

TARIKH : 22 - 24hb April 2011 ( Jumaat - Ahad )
Berminat dan Daftar : Hubungi Cik Elly 013 2187 432
Terbuka 13 tahun ke atas. Sila buat group anda.
Anda di kehendaki bawa makanan, dan alatan camping ( ada gitar ok ) .
Khemah dan xtvt di sediakan oleh Penganjur
Tarikh tutup penyertaan : 20hb April 2011.
Borang boleh download di web ini.
Tempat Camping : BerhuluCamp. Hutan Lipur Serting Ulu

Terbaik. ADD Facebook Persimpol Camp untuk info terkini

.Pssstttt.... Program ini banyak relax daripada Xtvt ya....Sorry....

Sesiapa yang nak pergi tak kiralah AJK, Ahli PERSIMPOL , Ahli baru nak join Persimpol atau yang bukan ahli Persimpol. Anda di kehendaki mendaftarkan diri kepada Setiausaha Persimpol saudari Elly no telefon seperti di atas atau bagi Nama, No ic , No tel dan alamat anda kepada Facebook kami di " Facebook Persimpol. Ini kerana kami akan tutup sekiranya permohonan sudah melebihi 50 orang dan di takuti khemah tidak cukup. Bayaran boleh di jelaskan semasa datang mendaftar pada hari jumaat. Siapa lewat daftar, kena tido takda khemah la ya.